slide4

SEO reprezintă o abreviere pentru Search Engine Optimization, adică optimizarea pentru motoarele de căutare.

Încă de pe vremea timpurie a internetului, când existau mai puține site-uri web în total, au luat naștere motoarele de căutare, care aveau rolul de indexare a conținutului web și care erau un punct de pornire al navigării, devenind o sursă imensă de trafic pentru site-urile web.

rezultatele google afeceteaza afacerea

SEO se definește ca fiind totalitatea acțiunilor desfășurate unui site web, cu scopul de a manevra favorabil poziția prin rezultatele motoarelor de căutare. Altfel spus SEO are ca scop să aducă trafic relevant către site-ul dumneavoastră web.

Prin optimizare SEO se manipulează pozitiv ranking-ul anumitor cuvinte cheie, importante site-ului dumneavoastră, în motoarele de căutare.

Traficul relevant este acela care generează succes și aduce clienți stabili, iar ranking-ul reperezintă poziția cuvintelor cheie în motoarele de căutare.

SEO se împarte în două categorii:

– SEO on site (SEO on page sau optimizare internă);

– SEO off site (SEO off page sau optimizare externă).

SEO on site reprezintă totalitatea acțiunilor de optimizare aduse site-ului web, codului sursă, design-ului, structurii și conținutului acestuia. Acțiunile SEO on site sunt următoarele: optimizarea textului, optimizarea metatag-urilor HTML, optimizarea structurii, optimizarea URL-urilor, Optimizarea link-urilor, pozelor și altor elemente HTML.

În optimizarea internă (SEO on site), acțiunile de promovare sunt aplicate site-ului, depinde și sunt influențate doar de către echipa de SEO.

SEO off site înseamnă obținerea de link-uri de referință de pe alte site-uri web către site-ul dumneavoastră. Acțiunile SEO off site sunt următoarele: înscrierea în directoare, publicarea de articole pe blog/site, cumpărarea de articole cu link de referință către site-ul dumneavoastră, publicarea link-ului site-ului în rețelele de socializare.

Optimizarea externă (SEO off site) este procesul în care promovarea site-ului dumneavoastră nu ține doar de echipa SEO, ci și de voința colectivă a internetului.

Aceasta depinde de semnale care se referă la reperele de performanță, calitate și popularitate, iar exemplele de astfel de repere sunt: numărul de legături sociale (like, share sau comment pe facebook, tweet, +1, etc), condiția în care apar link-urile, calitatea și numărul link-urilor către site-ul dumneavoastră, autoritatea și credibilitatea surselor, precum și volumul de căutări pentru cuvintele cheie utilizate, etc.

Alte variante de SEO off site reprezintă campaniile de link exchange, parteneriate strategice și advertoriale cu alte site-uri web.

Acum că am stabilit definiția optimizării SEO și clasificarea acesteia, este timpul să vedem cine are nevoie de acest serviciu. Răspunsul este simplu: toți! Două site-uri web nu pot fi în același timp pe locul întâi în motoarele de căutare, iar cei care vor fi să fie pe primul loc, trebuie să se apuce de SEO, trebuie să își permită să investească în acest proces, să depună efort acum pentru rezultate pe termen lung.

Câte reguli de Seo respectă site-ul tău?

seo-de-baza-brasov

Majoritatea oamenilor care accesează motoarele de căutare, se opresc asupra rezultatelor afișate în primele pagini, iar ca site-ul dumneavostră web să aibă parte de mai multe vizite de către potențiali clienți, acesta trebuie să apară în prima pagină a motoarelor de căutare.

Complet Image dispune de echipă de SEO care vă aduce site-ul web în prima pagină. Pentru mai multe informații sau pentru colaborare vă rugăm să ne contactați.