slide1

Majoritatea oamenilor răspund mult mai repede comunicării vizuale decât celei auditive, și implicit, comunicarea vizuală devine foarte puternică. Identitatea vizuală este creată să dea o nouă dimensiune mesajelor verbale și este o parte importantă a strategiei de promovare.

Ce reprezintă identitatea vizuală a unei firme

Identitate Vizuala Brasov

Identitate Vizuala Brasov: Identitatea vizuală reprezintă un sistem de reguli și recomandări pentru dezvoltarea elementelor vizuale fundamentale ale mărcii, cum ar fi: semnătura vizuală (logo, logotip, slogan), fonturi, culori, atitudine vizuală și ton.

Acest sistem are ca scop asigurarea stabilirii și dezvoltarii armonioase a imaginii mărcii. Identitatea vizuală se crează printr-un set de instrumente care urmăresc aceleași direcții, stabilite pentru a crea o imagine pe toate materialele care intră în legătură cu mediul intern sau extern al unei companii.

Identitatea vizuală a unei companii trebuie să fie originală, vizibilă, reprezentativă și memorabilă, deoarece reprezintă un mijloc de coumincare cu piața. Aceste aspecte ale identității vizuale îl ajută pe consumator să identifice ușor un produs sau o companie și oferă firmei dumneavoastră un avantaj în raport cu alte companii de pe piață, mărind succesul.

În zilele noastre, oamenii sunt încărcați cu milioane de forme și culori, iar identitatea vizuală înseamnă un loc în mintea consumatorului. Identitatea vizuală individualizează și personifică afacerea dumeavoastră.

identitate vizuala brasov

Cele mai importante elemente ale identității vizuale

Identitatea vizuală cuprinde toate elementele care reprezintă afacerea dumneavoastră, cele mai importante fiind:

identitiate-vizuala-brasov

– logo – simbolul;

– website-ul;

– foi cu antet,

– cărți de vizită;

– plicuri;

– pliante,

– broșuri, cărți;

– ambalaje;

– etichete;

– imprimări textile;

– panouri expoziționale;

– bannere;

– alte forme de comunicare vizuală.

Logo-ul (sigla) este cel mai important element al identității vizuale. În această reprezentare grafică este concentrată întreaga identitate a brandului. Un logo creativ, unic și bine realizat atrage clienții iar unul lipsit de personalitate și de prost gust poate determina clientul să vă evite produsul sau serviciul. Logo-ul este plasat în centrul unui sistem de identitate vizuală și reprezintă expresia grafică a acesteia.

Crearea graficii unui logo este un proces important, care necesită multă experiență și creativitate. Acesta trebuie să fie în ton cu afacerea dumneavoastră, să vă reprezinte activitatea și produsele sau serviciile oferite.

brand

Alte elemente ale unei identități vizuale

identitate

Identitate Vizuala Brasov: Al doilea element foarte important în identitatea vizuală este reprezentată de materialele promoționale de papetărie, adică: foi cu antet, cărți de vizită, pliante, broșuri, flyere, reviste, etc. Cărțile de vizită reprezintă un accesoriu esențial de comunicare în mediul de afaceri. Acestea sunt atât un instrument de promovare, cât și un element de identificare a companiei. Cărțile de vizită conțin informații atât despre companie, cât și despre reprezentantul acesteia.

Alte elemente importante în identitatea vizuală sunt cele care cuprind informații despre produsele și serviciile oferite, acestea fiind pliantele, broșurile, flyerele și altele, care sunt cele mai importante mijloace de promovare ale produselor și serviciilor oferite de compania dumneavoastră, deoarece conțin informații importante despre acestea.

Pentru a realiza aceste elemente intr-un mod corect este nevoie de o echipă creativă și experimentată. Complet Image este pe piață de 5 ani, iar acești ani de activitate ne-au ajutat să dobândim experiență și să devenim profesioniști. Ne mândrim cu numeroși clienți care au apelat la noi pentru realizarea identității vizuale a companiei lor.

Pentru exemple de identități vizuale, logo-uri și materiale promoționale create de noi, vă invităm să vizitați secțiunea “PORTOFOLIU”, iar dacă sunteți interesați de o colaborare, așteptăm să ne contactați.

graphic_design