Colaborarea cu agentiile din zona seo a devenit un element de buna practica asociat companiilor care isi doresc sa fie mai proeminente pe piata. Aceste servicii ofera clientilor expertiza si experienta necesara pentru a-si valorifica punctele cheie, totul in vederea statuarii unui promovari bine realizate. Constientizarea importantei seo rezida din modul in care firma se raporteaza la piata si la dinamica din cadrul acesteia. Transpunerea in mediul online a unei palete largi de activitati corespunde cum cresterea procentajelor de clienti care prefera shopping-ul in acest mediu.
Fie ca vorbim despre produse sau servicii, a te adresa unui public larg intr-un mod relevant poate echivala cu cresterea vanzarilor si expunerea brandului tau intr-un mod organic. Pentru persoanele care doresc sa afle mai multe despre seo marketing digital, acest articol vine sa ofere o sursa de informare viabila despre avantaje si beneficii dar si despre modul in care iti poti construi pas cu pas drumul catre succes. Cu cat esti mai aproape de clientii tai, cu atat cresc sansele de a fi un actor economic relevant pe piata in raport cu cei mai vizibili competitori.
Ce este seo marketing digital si cum iti poate creste vanzarile
In ultimii ani, SEO a devenit un concept intens disputat in randul specialistilor si al companiilor care doresc sa creasca progresiv in mediul online. Pentru a putea oferi cititorilor nostri un nivel ridicate de claritate in ceea ce priveste informatiile, incepem prin a defini termenul „search engine optimization” si cum poate transforma acesta o companie locala intr-una cu rezonanta internationala.
Pentru a putea avea mai multe incasari generate de interactiunea in mediul online, orice companie are nevoie de o strategie de marketing bine operationalizate, de obiective strategice care sa motiveze resursa umana totalitatea activitatilor care se realizeaza intr-o organizatie. In traducere libera, seo reprezinta optimizare pentru motoarele de cautare, in fapt un cumul de tehnici si instrumente pe care specialistii din acest domeniu le utilizeaza pentru a oferi relevanta continuturilor in raport cu algoritmii de cautare dar si fata de utilizatori. In anii trecuti aproximativ 40 % dintre business-uri integrau tehnicile seo si colaborarea cu o agentie de specialitate in planurile lor strategice de crestere.
In plus…
Dinamica sociala dar si problemele internationale care au schimbat accentul pe marketingul traditional a determinat ca acest procent sa creasca. Si tu te aflii la inceput de drum si doresti sa iti faci un site? Ai deja un site functional dar nu inregistrezi trafic. Solutia este reprezentata de seo marketing digital si procesul de planificare. Pentru a putea implementa seo este nevoie de o analiza primara a pietei si a concurentei din cadrul acesteia. Trebuie sa intelegeti de ce un anumit site din acelasi domeniu de activitate prezinta o comunitate mai relevanta de clienti si, implicit, detine mai multe vanzari. Promovarea este cheia in acest context, contand foarte mult modul in care o realizati dar si asteptarea rezultatelor.
SEO va ajuta sa obtineti un trafic relevant pe site, sa aplicati paginilor o arhitectura armonioasa, sa creati continut relevant pe care algoritmii sa il indexeze corespunzator si mai ales, sa relationati constant cu clientii pe care ii aveti. Daca detineti infrastructura necesara pentru vanzare internationala, extinderea prenumelui asociat brand-ului poate atrage dupa sine si clienti din afara tarii.
Trafic, proeminenta brand-ului si vanzari
Cu siguranta o agentie seo profesionista, cu o resursa umana specializata in acest domeniu te va ajuta sa obtii primul loc in grila de cautare a Google si, implicit, sa te mentii acolo. Oferim si un exemplu in acest sens. Detii o clatitarie in orasul X care doreste sa fie vizibila la nivel local. Cand oamenii vor cauta „cel mai bun desert din X” compania ta este pe primul loc. Suna bine? Ei bine, acelasi principiu se aplica pentru toate domeniile de activitate, atat la nivel national cat si international.
Totul este despre cum ajungi la clienti, cum le prezinti produsele si cum ii convingi sa achizitioneze. Un site de prezentare sau un magazin online este o optiune eficienta pentru crestere atat timp cat utilizatorii acceseaza un continut mereu actualizat. In acelasi timp, siguranta in navigare este si ea o prioritate pentru utilizatori intr-o lume in care atacurile cibernetice vulnerabilizeaza site-uri importante. Toate aceste elemente alaturi de crearea de continut relevant si optimizare tehnica poate fi realizata de catre o agentie care are un portofoliu relevant de clienti. Traficul, un brand mai vizibil dar si vanzari mai multe- acestea sunt principalele deziderate care trebuie sa va motiveze sa fiti constant in online.
Marketingul traditional si marketingul online
Chiar daca accentul s-a deplasat major catre marketingul online in ultima perioada, pentru a prezenta un nivel ridicate de seriozitate la nivel regional prin locatiile detinute, marketingul traditional si promovarea asociat acestuia poate veni in completarea tuturor eforturilor pe care o agentie media le realizeaza pentru dumneavoastra. Concordanta dintre ceea ce expuneti si realitate, experientele clientilor in locatii dar si calitatea serviciilor/produselor trebuie sa reflecte aceleasi caracterisitici pe care le expuneti si in online. In timp ce specialistii seo lucreaza pentru a va imbunatati strategia si modul in care va raportati la piata, experientele clientilor cu firma trebuie sa fie de top pentru a atrage recenzii si un grad semnificativ de incredere.