Transpunerea in online a unei palete largi de activitati a produs o multiplicare a importantei tehnologiilor, a transformarii perceptiilor utilizatorilor despre comunicarea mediata, achizitionarea de produse si servicii intr-un mod rapid si fiabil. Avand in vedere aceste schimbari, companiile au fost nevoite sa se pozitioneze in raport cu aceste evolutii, sa se lanseze in online pentru a putea veni in intampinarea unui numar cat mai mare de clienti.
Pentru a putea identifica sectorial avantajele care decurg din alegerea unor servicii profesioniste de web design site prezentare, realizam in prima faza o intruziune teoretica in ceea ce inseamna site-ul de prezentare, care sunt avantajele acestuia si modul in care trebuie gestionat. Ulterior, prezentam etapele necesare pentru constituire, elementele de natura tehnica dar si modele strategice de atragere de trafic. Totul este despre marketing si cum poti fi mai vizibil pe piata competitiva!
Informatii web design site prezentare
Conform sondajelor realizate de catre specialisti, utilizatorii din mediul online sunt constienti existenta unei companii atat timp cat aceasta are rezonanta mediile de socializare ce este proeminenta in lista de cautare a Google prin intermediul unui site. Practic, daca pornim asumptiile de la aceasta perceptie, existenta in online este echivalenta cu existenta sui generis a firmei respective. Trebuie sa recunoastem insa ca, nivelul ridicat de conectivitate pe care fiecare individ il asociaza activitatii sale din online, a produs aceste interdependente pentru ca, indiferent de locatie sau activitate, suntem conectati mereu retele sociale si motoare de cautare.
In acest context trebuie sa va intrebati cum poate ajunge continutul dumneavoastra la acesti utilizatori fideli mediului online.
Indiferent ca doresti sa devii mai vizibil la nivel local sau chiar international, un site de prezentare este pentru foarte multe companii un reper important. Ce isi propune aceasta tipologie de site? Ei bine, printr-un proces de web design site prezentare se doresc a fi implementate o serie de informatii vitale despre companie si activitate precum: locatie, contact, ramura de activitate, cateva produse sau servicii oferite. Complexitatea acestui tip de site poate creste in momentul in care sunt integrate progresiv si pagini de blog sau unele care sa vizeze in special partea de servicii/produse. Toate aceste informatii care trebuie foarte bine implementate si nisate pe aria de activitate, au scopul de a oferit detalii vitale consumatorilor, un mod eficient de a intra in interactiune cu firma dumneavoastra.
Structura intuitiva pentru un site de prezentare
In conformitate cu indicatiile oferite de specialistii pe zona de web design, exista 5 elemente principale, sau mai bine spus pagini, pe care un site de prezentare trebuie sa le integreze pentru a avea succes. Dar in prima instanta vorbim despre homepage, un intro in ceea ce priveste interesul utilizatorilor, un mod util de a atrage noi si cu noi clienti cu informatii deosebite, originale si autentice. In momentul in care un vizitator din online acceseaza site-ul dumneavoastra, pagina de home page trebuie sa prezinte un nivel ridicat de interactivitate, sa-l determine pe utilizator sa devina client.
Ulterior, o pagina noua dedicata serviciilor sau produselor are rolul de a aprofunda domeniul de activitate prin crearea unei dimensiuni empirice.
Cu ce va ocupati si care ar trebui sa fie principalele motivatii pentru care un client sa apeleze la elementele pe care le comercializati? Aceasta intrebare este deosebit de importanta in momentul in care construiti un site de prezentare. Pagina intitulata „ despre noi” are rolul de a aduce mai aproape utilizatorul d resursa umana pe care o detineti, de expertiza acesteia si mai ales, de nivelul de coeziune care este asociat organizatiei. In cadrul acestei sectiuni puteti sa fiti spontani, sunt incriptati ineditul si in acelasi timp, sa va puneti in valoare aptitudinile si competentele. Pagina de blog este in special dedicata articolelor de specialitate pe care le creati, iar cea de contact vine sa completeze numarul de informatii vitale pe care orice client trebuie sa le cunoasca raport cu business-ul pe care il reprezentati.
Intretinere, actualizare si etapizare
Un procent de 40 % din majoritatea saiturilor lansate in mediul online au ca platforma de lansare cea intitulata „ wordpress”. Simplitatea, intuitivitatea si numeroasele template-uri care se regasesc in cadrul acesteia in procesul de realizare al unui site determina web designerii sa simplifice cu mult toate etapele traditionale, cele care implica anumite cunostinte de cod. Serviciile de web design vin in aceasta etapa cu indicatiile si precizarile necesare pentru ca dumneavoastra sa beneficiati de un site special creat pe nevoi, pe atragerea de trafic si implicit, noi proiecte. In orice domeniu, colaborarea cu specialisti este o optiune viabila pentru rezultate pozitive.
La fel si in cazul crearii unui site, intregul proces nu trebuie sa se rezume doar la lansarea acestuia in mediul online. Acest site trebuie intretinut, actualizat si monitorizat cu precizie de catre personal calificat in acest sens pentru a oferi in permanenta clientilor cele mai relevante informatii. In cadrul unei colaborari cu o agentie specializata sunt prioritizate 3 elemente principale: design, continut relevant si pozitionare competitiva in grila de cautare a motoarelor. Coeziunea dintre aceste elemente si realizarea lor cu succes este drumul favorit catre o crestere organica a traficului de pe site si implicit, spre cresterea vanzarilor.