La fel ca in cazul tehnicilor de promovare traditionala, promovarea seo are nevoie de o strategie bine realizata si mai ales, de a fi constanta in timp. Colaborarea cu o agentie de promovare seo inca este un subiect intens disputat in randul antreprenorilor datorita timpului de asteptare al rezultatelor. Cu toate acestea, studiile de specialitate realizate avantul pietei indica un procent crescut de utilizatori care recurg la informare sau shopping online de pe site-urile securizate.
Acest aspect poate fi un bun punct de plecare atunci cand tu, in calitate de antreprenor, te decizi daca sa lansezi un site in mediul online sau nu. Pentru a putea sintetiza cele mai importante avantaje care decurg din promovare seo, acest articol iti va aduce in prim-plan cateva raspunsuri la intrebarile pe care cu siguranta si tu ti le adresezi, totul pentru a beneficia intr-un timp cat mai scurt de o colaborare cu o agentie specializata. Ramai alaturi de noi pentru a vizualiza beneficiile si modele de buna practica!
SEO pentru un site functional, atractiv si cu trafic mai mare
Trecerea de activitati in mediul online a venit in intampinarea tuturor companiilor care doresc sa isi promoveze mai bine produsele si serviciile. Astazi, in timp ce oamenii navigheaza mult timp pe internet, cautand elemente care ii intereseaza, compania ta trebuie sa se afle in prima pozitie din grila de cautare a Google. Bineinteles, pe zona de activitate care te reprezinta.
In acest fel, un potential client care doreste sa achizitioneze ceea ce tu comercializezi, va ajunge mai usor direct pe site-ul tau si va interactiona cu acesta. Pentru a oferi un user experience de calitate, puteti integra un chatbot predefinit care sa raspund clientilor la seturi de intrebari multiple. Va puteti gandi ce interese are comunitatea dumneavoastra de clienti, ce fel de intrebari ar putea sa insereze in casuta de mesagerie. Acesta este un mic detaliu care va poate face munca in organizatie mult mai simplificata.
Departamentul de relatii cu clientii va putea gestiona mult mai bine interogarile primite si, implicit, va prioritiza doar acele sarcini care au un nivel de complexitate mai mare. Revenind, inca foarte multe persoane se intreaba ce este seo.
SEO…
SEO este definit drept un proces de optimizare al site-ului web prin intermediul unor tehnici si instrumente specifice care au dublu rol: creare de continut relevant respectiv, modificari si actualizari pe zona tehnica. In vederea implementarii acestor elemente intr-un mod profesionist, o mare parte dintre companii externalizeaza acest serviciu, colaborand cu o agentie media cu rezultate fiabile pe piata.
Fiindca procesul de optimizare seo este unul complex, care presupune atat o serie de cunostinte cat si experienta, resursa umana din cadrul unei agentii poate fi structurata pe mai multe ramuri sectoriale. Putem identifica angajati care se ocupa de Google Ads, copywriting, crearea unui site web sau chiar web design, totul pentru ca noul client sa beneficieze de cele mai recente actualizari.
Promovare seo si cresterea vanzarilor
Pentru a atrage un trafic relevant pe site, acestea trebuie sa detina cateva caracteristici cheie printre care: viteza de incarcare rapida a paginilor, navigare intuitiva si meniu bine structurat, produse sau servicii filtrate pe categorii, posibilitatea ca utilizatorul sa caute intr-o sectiune un anumit element, nivel ridicat de securitate pentru siguranta.
Pentru clienti, acestea sunt unele dintre cele mai importante aspecte care modeleaza interactiunea lor cum un site. Pe de alta parte, algoritmii motoarelor de cautare vizeaza elemente de profunzime ale site-ului, indexarea realizandu-se dupa cuvinte cheie si recomandari externe, arhitectura coerenta, trafic mai mare pe site. Daca detineti un website de tip magazin online sau chiar unul de prezentare, este vital ca acesta sa treaca in mod constant prin procese de actualizare.
Specialistii seo realizeaza constant analize de piata si sunt la curent cu cele mai recente metamorfozari din acest domeniu, totul pentru a putea plasa site-ul tau in primele pozitii din piramida de cautare a Google.
Investitii constante si actualizari
Mediatizarea si vizibilitatea in online nu vin instant, odata cu lansarea site-ului. Acestea reclama procese indelungate de actualizari, de integrare a unui continut relevant pentru utilizatori. In momentul in care decizi ca site-ul tau merita sa fie in topul cautarilor, trebuie sa realizezi si cateva demersuri in acest sens. Colaborarea cu o agentie media pe termen lung este de la distanta cea mai viabila optiune pe care o poti implementa. Analizeaza piata si ofertele, compara si vizualizeaza in profunzime portofoliile acestor agentii pentru a identifica modele de buna practica. Cel mai important, realizeaza un buget constant pentru optimizarea seo pentru ca business-ul tau sa devina cu adevarat un brand de referinta pe piata.
De foarte multe ori, din lipsa unor rezultate imediate, structurile de conducere ale companiilor sau cele de management, decid sa stopeze alocarea de resurse financiare catre zona de seo. Intr-un astfel de domeniu extrem de versatil rezultatele pot aparea in momentele oportune, fie destul de repede, fie la cateva luni distanta de la implementarea strategiei de marketing. In tot acest timp, o agentie profesionista realizeaza constant verificari tehnice, monitorizeaza impactul site-ului actualizat fata de publicul din online si intervine acolo unde este nevoie de mentenanta. Rabdarea, perseverenta si interpretarea indicatorilor sunt puncte cheie in domeniul seo.